Home » , » DAWUH MBAH MAIMOEN ZUBAIR TENTANG ISLAM ARAB DAN JAWA

DAWUH MBAH MAIMOEN ZUBAIR TENTANG ISLAM ARAB DAN JAWA

Written By MuslimMN on Selasa, 22 November 2016 | 03.56



Oleh-oleh sowan Kiai Miftah Zainuri (Permata Zain Alharamain) Gresik ke ndalem Simbah Maimun Zubair Sarang Rembang, Senin 21 November 2016:

1.      “Islam iku sing gedhe mung Islam Arab karo Islam Jowo. Arab iku menang mergo ono Kanjeng Nabi, Lha Islam jowo iku Islam Wali.” (Islam itu yang besar hanya Islam Arab dan Islam Jawa. Arab menang karena ada Baginda Nabi Saw. Lha Islam Jawa itu Islam Wali).

2.      “Kanjeng Nabi iku gowo sing kepenak-kepenak, yen ning Jowo ono sego pecel, sego uduk lan sakpitunggale, lha ning Arab iku ono sego bukhari, sego kebuli, sego khuzni. Nak durung mangan iku ya berarti durung mangan enak.” (Baginda Nabi Saw. itu membawa yang enak-enak, kalau di Jawa ada nasi pecel, uduk, dlsb., sedangkan di Arab ada nasi bukhari, kebuli, khuzni. Kalau belum makan itu berarti belum makan enak).


3.      “Islam Arab iku kepenak, mergo Islam langsung Kanjeng Nabi, uripe mulyo. Lha Islam Jowo iku Islam wali, wali iku senengane tirakat. Mulakno santri-santri ya podo poso dalail, ngrowot, lan tirakat liya-liyane, mergo ndereake poro ulama, muridipun wali, auliya warosatul anbiya.” (Islam Arab itu enak, karena Islam langsung dari Baginda Nabi Saw., hidupnya mulia. Lha Islam Jawa itu Islamnya para wali, wali itu sukanya riyadhah. Makanya para santri itu melakukan puasa dalail, ngrowot dan riyadhah-riyadhah lainnya, karena mengikuti para ulama murid dari para wali (auliya) waratsatul anbiya’).

(Sumber: IbjmArt.com)
Share this article :

0 komentar:

Posting Komentar

 
Meningkatkan Cinta Kita pada Sang Nabi
Copyright © 2011. PUSTAKA MUHIBBIN - Web Para Pecinta - All Rights Reserved
PROUDLY POWERED BY IT ASWAJA DEVELOPER
Themes by Maskolis.com | Published by Mas Template